Nyhetsbrev tisdag

Nu börjar det närma sig. På lördag möts 700 fotografer för att spendera en hel dag eller ett helt dygn med att utmana kreativiteten, gå en massa steg och ta mängder av bilder. Vi i arrangörsgruppen är peppade, volontärerna är peppade och just nu verkar det ju som att även vädret är peppat på helgen. Det kommer bli ett fantastiskt dygn!

Under kommande dagar kommer vi informera med ett nyhetsbrev per dag; saker som är viktiga att komma ihåg, tips om packning och annat. Alla brev går också att läsa på vår hemsida: spar den här länken

It’s getting close now. On Saturday, 700 photographers will come together to spend a whole day or even 24 hours challenging their creativity, taking countless steps, and capturing many photos. Our organizing team and the volunteers are excited, and it seems like the weather is exciting for the weekend. It’s going to be a fantastic event!

Over the next few days, we’ll send a daily newsletter with important reminders, packing tips, and other useful information. You can also read all the newsletters on our website, so save this link.


För att den som ska tävla inte ska missa information men också att rätt person ska tävla så behöver ni säkra upp att det är rätt kontaktuppgifter på biljetten. Det gör du genom att

  1. Logga in på Billetto.se

alt använd https://billetto.se/ticket_buyer/tickets/events/884911

  1. Gå till Mina biljetter
  2. Klicka på Stockholm Fotomaraton 2024
  3. Gå till biljetten och klicka på ”… Mer”

To ensure that the correct person receives the information and competes in the event, you must verify that the contact details on the ticket are accurate. You can do this by following these steps:

1. Log in to Billetto.se (or use this link).

2. Go to “My Tickets.”

3. Click on “Stockholm Fotomaraton 2024.”

4. Find your ticket and click on “… More.”

  1. Klicka på Ändra
  2. Uppdatera alla dessa uppgifter så de är korrekta:

3. Click on “Edit.”

4. Update all the necessary details to ensure they are correct.


Endast deltagare på startområdet

Viktig information för er som har biljett. Endast personer med biljett till Stockholm Fotomaraton kommer att kunna släppas in på startområdet (innergården av Ryssgården Stadsmuseet). Detta eftersom vi är precis så många som kan vara på den platsen. Det innebär att om du tar med en kompis så behöver den vänta utanför under starten. 

—-

Important information for those with a ticket: Only people with a ticket to Stockholm Fotomaraton will be allowed into the starting area (the courtyard of Ryssgården Stadsmuseet). This is because we are strictly at the maximum capacity for that space. If you bring a friend, they must wait outside during the start.


Nånstans att vila huvudet och fötterna?

För er som antingen kommer inresande, eller kanske inser att några timmars sömn är en bra idé, så finns möjligheten att boka ett rum på Generator Hostel, inte minst ett perfekt läge för den som ska gå 24 timmar. Rum från 670 kr och plats i sovsal från 236 kr. 

10% på det redan låga priset. Boka via den här länken! Det går att boka ända fram till start! 

For those traveling in or realizing that a few hours of sleep might be a good idea, there’s an opportunity to book a room at Generator Hostel. It’s an ideal location, especially for those participating in the 24-hour event. Rooms start at 670 SEK, and dormitory beds from 236 SEK.

You can get 10% off the already low prices. Book through this link! You can book right up until the start!


Har du kompisar som inte fått någon biljett? Vi vet att en del personer fått förhinder och säljer biljetter i vår Facebook-grupp, på Blocket mm. Vi kommer också att släppa ”no show”-biljetter klockan 12.10 på lördagen vid ingången till startområdet. Där kommer det finnas information hur man köper en biljett, och när man fått tag på en biljett kommer man ned till oss och hämtar nummerlapp, deltagarkort och temakort. Viktigt att påpeka att de inte kan vänta inne på startområdet.

—–

Do you have friends who didn’t get a ticket? We know some people have had to cancel, and tickets are being sold in our Facebook group, on Blocket, etc. We will also release “no show” tickets at 12:10 PM on Saturday at the entrance to the starting area. Information on how to purchase a ticket will be available there, and once a ticket is secured, you can come down to us to pick up a bib number, participant card, and theme card. It’s important to note that they cannot wait inside the starting area.


Posted

in

by